top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תדוד תרון - עיצוב גרפי

פרופיל עסקי - להאיר פנים ללקוח

עודכן: 3 בספט׳ 2019





מהו פרופיל עסק? פרופיל עסקי (פרופיל חברה) הוא תיאור קצר של העסק, תחומי הפעילות שלו, חזונו ויתרונותיו העיקריים. לצידו מופיעים דרכי התקשרות ופרטי הבעלים. מומלץ לשלב בפרופיל העסק את לוגו החברה כך שיבלוט מן הטקסט וגם יזכיר לגולש על מי הוא קורא...

למה חשוב לך לכתוב פרופיל עסקי? פרופיל ערוך ומעוצב היטב, הוא כרטיס הביקור של העסק שלך. הוא משמש כלי שיווקי ותדמיתי חשוב ויעיל ביותר. באמצעותו תוכל להציג את יתרונותיך עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלך והדרך שבה תוכל לפתור את בעיותיהם. פרופיל עסקי דיגיטלי ניתן לשלוח במייל, לצרף לאתר העסק, להעלות לפייסבוק ולכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת. פרופיל עסקי מודפס ישרת אותך בפגישות פנים אל פנים גם מול לקוחות או משקיעים.

כמה טקסט? לרובינו אין סבלנות לקרוא טקסט ארוך מדי.  אנחנו מאבדים סבלנות מהר ויוצאים מריכוז. כדי למקסם  את יעילות הפרופיל העסקי מומלץ לתמצת אותו בעזרת איש מקצוע שיהיה אמון לא רק על התוכן אלא גם על ה"טריקים הגרפיים" שיאפשרו לגולש לנווט את דרכו תוך כדי  קריאה. ריווח נעים בין שורות ופסקאות, שימוש בכותרות מודגשות ובצבעים נכונים יכול להפוך את הפרופיל העסקי שלך לזמין, אטרקטיבי ולא מעייף.

האם שימוש בתמונות תורם ליעילות הפרופיל? בהחלט כן! הרי "תמונה אחת שווה 1000 מילים". לכן דרושה עין מקצועית שתשלב תמונות במינון סביר. זה מוסיף עניין ומתבל את הטקסט. גם זורק קצת צבע וגם מאפשר לעיניים "לנוח" מהמלל. התמונות שתבחרו יתרמו לחוויית קריאה כוללת, נעימה וממוקדת יותר.

מהו הגודל של פרופיל עסקי? הגודל לא קובע, אבל נקבע על ידי הצרכים המשתנים של כל עסק ועסק. פרופיל עסקי יכול להיות עמוד אחד או חוברת בת מספר עמודים. הוא יכול להיות דוא"ל בתפוצה רחבה או לשמש גם כקטלוג מוצרים או אפילו אלבום. כך ניתן לייעד את הפרופיל למספר מטרות בו זמנית.

 

מוכנים לכתוב את הפרופיל העסקי שלכם? חכו רגע! כמו בכל תחום, עדיף להשאיר את כתיבת הפרופיל ועיצובו בידי אנשים שזה המקצוע שלהם -  קופירייטר, מעצב וצלם. כך תקבלו מוצר מקצועי שייעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.


15 צפיות0 תגובות
bottom of page